Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij streven naar een levertijd van 2-3 werkdagen. Hierover krijg je tijdig een bericht van ons met de verwachte levertijd.

Toch kan de levertijd bij ons verschillen per artikel. Wij werken namelijk nauw samen met diverse leveranciers om zo een breed assortiment aan artikelen te kunnen bieden. Omdat we met diverse partijen werken, worden artikelen vanaf verschillende locaties verstuurd. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling een iets langere levertijd kent. Wij doen ons best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. 

Hieronder lees je per merk wat de actuele verwachte levertijden zijn.

Levertijden Keralit

Uit voorraad leverbaar (2-5 werkdagen). Hierbij geldt een uitzondering voor het Keralit sponningdeel 143mm. Deze kent, afhankelijk van de kleur, een levertijd van 1 tot 2 weken.

Levertijden Unipanel

Uit voorraad leverbaar (2-5 werkdagen).

Levertijden Twinson

Uit voorraad leverbaar (2-5 werkdagen).

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan. In het bestelproces kun je aangeven dat het afleveradres afwijkt van het factuuradres. Als je dit aangeeft, kun je hierbij de adresgegevens invullen waar je bestelling dient te worden bezorgd.

Hoe volg ik mijn bestelling?

In de meeste gevallen ontvang je per mail een trackinglink. Met deze link kun je meer informatie vinden over de verwachte levertijden. Een exact tijdstip kunnen wij hierin meestal niet bieden. Dit komt omdat wij werken met diverse leveranciers en zij met verschillende vervoerders de bestelde artikelen bezorgen.

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

Helaas is dit niet mogelijk. Bestellingen op Bouwmarkt Nederland hebben een geldig Nederlands afleveradres nodig om de bestelling te kunnen verwerken. Mocht je dichtbij de grens wonen, dan kun je wel een Nederlands afleveradres invullen en daar je producten afhalen.

Kan ik het afleveradres wijzigen na de bestelling te hebben geplaatst?

Dit kan tot 2 dagen voor de levering, daarna niet meer. Zodra een bestelling is geplaatst, is het dus mogelijk om je adres te wijzigen. Mocht je een foutje gemaakt hebben in het adres bijvoorbeeld, dan passen we dat natuurlijk aan. Wanneer de levering bekend is, wordt dit ingepland met de logistieke partij. Daarna is het afleveradres niet meer te wijzigen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per artikel. Het artikel bepaalt namelijk het type transport, artikel, verpakkingsmateriaal en leverancier. Wij doen ons best om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Bij de producten van het merk Keralit, Unipanel en Twinson geldt gratis verzending vanaf € 700,-. Combineren is bij deze producten mogelijk.

Kan ik mijn bestelling op een latere datum laten bezorgen?

Ja, het later bezorgen van je bestelling is zeker mogelijk. Dit regel je door jouw gewenste leverdatum aan te geven bij het opmerkingenveld tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Heb je je bestelling al geplaatst? Neem dan contact op met de klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wat kan ik doen als de levering van mijn bestelling vertraging heeft opgelopen?

Wij doen ons best om jouw bestelde artikelen zo spoedig mogelijk te leveren. Echter, kan het soms gebeuren dat jouw bestelling iets later geleverd wordt dan we in eerste instantie hoopten. Sorry! We beloven je dat je bestelde producten het wachten waard zijn. Mocht de levering van je bestelde artikelen langer dan 30 dagen duren, dan is het mogelijk deze kosteloos te annuleren. Neem hier contact voor op met de klantenservice.


Niet gevonden wat je zocht? Vul dan het contactformulier in. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.