Bestellen

Waar is mijn ontvangstbevestiging?

De bevestiging van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten in jouw mailbox. Het kan zijn dat de mail in je spambox is beland.

Mocht je een uur na het plaatsen van je bestelling geen ontvangstbevestiging in je mail hebben ontvangen, geen paniek. Neem gerust contact met ons op. Dan zoeken we samen uit wat er aan de hand is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

In de meeste gevallen is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Neem zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice om na te gaan of je bestelling nog gewijzigd kan worden. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Je hebt hierbij 14 dagen bedenktijd. Voorwaarde hierbij is wel dat de producten niet op maat zijn gemaakt, niet langer houdbaar zijn of op basis van de specifieke wensen zijn gefabriceerd. 

Is dit wel het geval, dan is het meestal niet mogelijk de bestelling te annuleren. Op maat gemaakte producten kunnen wij niet terugnemen.

Meer informatie over ons retourbeleid lees je hier.


Niet gevonden wat je zocht? Vul dan het contactformulier in. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.